Death of the Partisan


Yeni mucizeler öğrettim içimin papağanlarına
Sanatı ayırdım zanaattan ve meselden vardım masala
İmparatorluktaki hareketleri dürbünle seyran ederken
Militan fırsatlar kolluyordum canıma kastedip
Kasten varmadım canana

Beni değmeksizin erebilmek bitirdi
Değmezmiş diye bunca utanca
Dudak büke büke dikensiz gül anlatımlarına
Ruhumdaki diş ağrısına aldırmamayı ilerlettim
Sesteş bir tesadüfe altın çağdır diye gittim

Sınıf kinimi de aşk olsun diye çıkarınca elden
Kurucu üyesiydim sonra komploların kuruyasıya
Eşsiz bir kelebek saklardım iç cebimde eskiden
Baba ocağına yaralı bir güvercincesine dönerdim
Ölüm yerine sürgünü seçtim seçeli
Tanımadan tanıdım insanları
Tatmadan yedim
Ve bile bile doyar doymaz öleceğimi
Hakikatle baş başa bir akşam yemeği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder