Buz


Yanlış bir seçenek miyim, önemli

Kimse iki defa ölemez

Yıkılmış bir şehir kadar delice

Hangi fark sağ çıkar bu sisten

Yakamda yüzümün ne işi var

Aklına ilk gelen şık doğrudur

Yeterince pişmansan

Çocukları umursamıyorsan

 

Şanslı bir akşam gibi bakmaktaydın

Tatlı tatlı çıkan bir ateş

Bütün yüzlerine yerleşti

Büsbütün bir yüz oldun bana

Hevesli bir esaret

Saklı günahlardan

Mümkün bir aşka giden

Cesetlerin yüzdüğü nehir

 

Bu göz değil ki yumasın

Baş ağrıları ve ertelemeler

Zorunsuz uykuların keyfi

Zorunlu uykuların vicdanı

Çocukluğum artık seslenmiyor bana

Sakladığımız sırrın talibi yok

Ütü yaparken açtığın şarkıların

Hiçbirini hatırlamıyorum

 

Hepsi birbirini andırıyor bu paraların

Hiçbirini hatırlamıyorum

Yasaklı intihar haberlerini

Sokak röportajlarını

Ziyan edilmiş acıları

Hiçbirini

Karlı sayıyorum kendimi

Sıcak bir yuvam var hala

Telaşım buz gibi gerçek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder